اجرای ۲۰۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری گیلان در ایام نوروز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از اجرای ۲۰۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان توسط ناظرین اداره‌کل در طرح نوروزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی امروز شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: از روز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت پایان روز ۳ فروردین‌ماه سال جاری تعداد ۲۰۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری واحدهای اقامتی، مجتمع های رفاهی استان توسط کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان انجام شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان افزود: در این بازدیدهای نظارتی، ۶۶ مورد تشویق، ۲۸ مورد تذکر و دو مورد اخطار بود.

او خاطرنشان کرد: در این بازدیدها رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، وضعیت بهداشت و سلامت کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، کیفیت مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، استفاده از اقلام و تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی، سالم بودن مواد غذایی، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی از طریق کارشناسان موردبررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و برای رفع نواقص، تذکر و اخطارهایی برای متصدیان واحدها به ثبت می‌رسد.

جهانی تصریح کرد: گشت‌ها و بازدیدهای نظارتی ویژه نوروز تا پایان تعطیلات در سراسر استان برقرار بوده و با متخلفین برخورد قانونی انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان یادآور شد: گردشگران و هم استانی‌های محترم می‌توانند هرگونه گزارش، پیشنهاد، شکایت و یا درخواست راهنمایی از واحدهای خدمات‌رسان را از طریق شماره‌های دستگاه‌های مرتبط از جمله ۰۹۶۲۹ سامانه دریافت شکایات گردشگری اعلام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010400693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha