عرضه تولیدات عشایر تهران در نوروزگاه‌ها

نوروزگاه‌های عشایر استان تهران با اجرای برنامه‌های مختلف و عرضه تولیدات عشایر، به مسافران نوروزی تا ۱۵ فروردین‌ماه خدمات می‌دهند.

به‌گزارش میراث‌آریا، مدیر امور عشایر تهران گفت: نوروزگاه‌های عشایری برپا شده در نقاط مختلف استان تا ۱۵ فروردین‌ماه با اجرای برنامه‌های مختلف میزبان مسافران نوروزی است.

فرشید ذبیحی افزود: در مبادی ورودی برخی از شهرستان‌های استان تهران، سیاه چادرهایی برای ارائه خدمات و عرضه و فروش محصولات تولیدی عشایر به مسافران نوروزی راه‌اندازی شده است.

او اظهار کرد: نوروزگاه‌های عوارضی تهران - قم و شریف‌آباد پاکدشت از مهم‌ترین نوروزگاه‌های برپا شده در استان تهران هستند، چرا که مسافران زیادی از این مسیرها به اصفهان، یزد و مشهد سفر می‌کنند.

مدیر امور عشایر تهران بیان کرد: در ورامین و فیروزکوه نیز این نوروزگاه‌ها و سیاه‌چادرها برپا شده و به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند.

او ادامه داد: نوروزگاه‌های عشایر استان تا ۱۵ فروردین‌ماه با پخت نان و آش محلی و اجرای برنامه‌های سنتی و محلی و عرضه تولیدات عشایر، به مردم و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند.

ذبیحی به هشدارهای هواشناسی درخصوص بارش باران نیز اشاره کرد و از عشایر و مسافران حاضر در منطقه تقاضا می‌شود از تردد در مناطق کوهستانی و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha