افزایش بیش از ۶ برابری مسافران پروازهای فرودگاه شهدای زنجان در سال ۱۴۰۲

مدیر فرودگاه شهدای زنجان از افزایش بیش از ۶ برابری مسافران پروازهای مسافربری فرودگاه شهدای زنجان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، محمد جواد یگانه شنبه 4 فروردین ماه 1403 اظهار کرد: با پیگیری‌های مقامات عالی استان، پروازهای مشهد (سه روز در هفته)، عتبات (در زمان پر تقاضا سال ۱۴۰۲) و حج تمتع از این فرودگاه در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان افزود: فرودگاه زنجان در سال ۱۴۰۲، به ۲۴۰ پرواز مسافربری داخلی و خارجی (با ۲۰هزار و ۸۴۳ مسافر) و ۹۸۲ پرواز غیرمسافری خدمات ارایه کرده است. در حالی که در سال ۱۴۰۱، از این فرودگاه ۳۲ پرواز مسافربری داخلی و خارجی (با ۳۳۷۹ مسافر) و ۱۳۷۲ پرواز غیرمسافری خدمات ارائه شده بود که این آمار افزایش بیش از شش برابری مسافران پروازهای مسافربری فرودگاه شهدای زنجان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ را نشان می دهد.

او گفت: همکاران این فرودگاه از ۲۴ اسفند تا سوم فروردین به ۱۰ پرواز مسافربری و ۲۲ پرواز غیربرنامه‌ای در نوروز ۱۴۰۳ خدمات ارائه کرده‌اند. لازم به ذکر است که در نوروز سال گذشته پرواز مسافربری از این فرودگاه انجام نشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha