معاون استاندار تهران از دبیرخانه ستاد خدمات سفر بازدید کرد

معاون گردشگری استان تهران از بازدید میدانی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در ظهر روز شنبه چهار فروردین از دبیرخانه ستاداجرایی خدمات سفر استان تهران خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران، رضا همتی گفت: گزارش اقدامات صورت گرفته و هماهنگی اعضای ستاد سفر استان مورد توجه و قدردانی معاون استاندار تهران قرار گرفت.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران به تشکیل بازارچه‌های صنایع‌دستی در استان اشاره کرد و افزود: تیم‌های رسیدگی و بازدید روزانه از نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در مجموعه گردشگری نیز تشکیل شده تا بهترین خدمات به مردم و مسافران نوروزی ارائه شود.

جوهری بر ضرورت سرکشی از بیمارستان‌ها توسط رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید کرد و گفت: بر این اساس بازدیدهایی انجام شده و تخت‌های بیمارستانی مهیا و از حضور و ارائه خدمات متخصصین بهره مند هستیم و تمام تلاش‌ها بر این است که در حوزه بهداشت و درمان، مردم، مسافران نوروزی و شهروندان دچار مشکل نشوند.

او اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برای اولین بار شاهد حضور نمایندگان بیمه در صحنه تصادفات هستیم و بر همین اساس تاکنون نمایندگان در ۱۰۵ فقره حادثه حاضر شدند و امور مرتبط با بیمه را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha