سلطانی: رضایتمندی مسافران نوروزی راهبرد اصلی وزارت میراث‌فرهنگی است

مدیرکل حراست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از سامانه ۰۹۶۲۹ بازدید به عمل آورد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، وحید سلطانی با حضور در محل ساختمان سامانه ۰۹۶۲۹ از این سامانه و نیز امدادخودروی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی بازدید به عمل آورد.

او در این بازدید از نزدیک بر روند ارائه خدمات به متقاضیان امداد خودرو و افرادی که با سامانه ۰۹۶۲۹ تماس گرفته بودند، نظارت کرد.

مدیرکل حراست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه این بازدید گفت: با حضور در مرکز سامانه ۰۹۶۲۹ در جریان آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به هم‌وطنان در سراسر کشور قرار گرفتم. امسال به صورت ویژه و به صورت شبانه‌روزی در مرکز این سامانه و امدادخودوری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، خدمات به مسافران نوروزی ارائه می‌شود.

سلطانی افزود: در این بازدید، با برخی از هم‌وطنانی که تماس گرفتند صحبت کردم که احساس رضایت داشتند.

او اضافه کرد: با توجه به تاکید وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص رضایتمندی همه افراد، این سامانه به خوبی فعالیت می‌کند.

سلطانی خاطرنشان کرد: قرار شد این سامانه معرفی و تبلیغ شود و رضایتمندی گردشگران از تاسیسات گردشگری از طریق این سامانه به بررسی و به سوالات و راهنمایی‌خواهی گردشگران پاسخ مناسب و در اسرع وقت داده شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha