فعالیت ۴۰۰ غرفه نوروزی عرضه محصولات صنایع‌دستی در خوزستان/ تدارک سفر دریایی برای گردشگران در اروندرود

استاندار خوزستان گفت: حدود ۴۰۰ غرفه در نقاط مختلف استان به عرضه صنایع‌دستی خوزستان می ‌پردازند که با استقبال مطلوب گردشگران نوروزی همراه است.

علی‌اکبر حسینی محراب در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با بیان این‌که هر سال در خوزستان باتوجه به آب و هوای مطلوب میزبان هزاران نفر از گردشگران نوروزی هستیم، گفت: ارائه خدمات مطلوب به گردشگران زمینه ایجاد رضایت برای مهمانان نوروزی را فراهم می‌کند.

او اضافه کرد: گردشگران و زائران در سال جدید استقبال خوبی از جاذبه‌های خوزستان و زیارتگاه‌ها داشته‌اند.

استاندار خوزستان یادآور شد: اگرچه فوت یک انسان نیز برای همه ما تأسف‌بار است اما خوشبختانه به نسبت سال‌های گذشته کاهش آمار سوانح رانندگی و فوتی‌ها نشان دهنده ارتقای سطح فرهنگی و رعایت نکات ایمنی از سوی گردشگران و مسافران است.

حسینی‌محراب گفت: بدون‌شک مسافران با رعایت نکات ایمنی و علائم راهنمایی و رانندگی می‌توانند سلامت خود را حفظ و خاطرات شیرینی را در سفرهای نوروزی خود رقم بزنند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه از نظر امنیت گردشگران نیز در استان خوزستان هیچ مورد خاصی مشاهده نشده است و مردم تا امروز شکایت خاصی نداشتند.

او در ادامه به فعالیت ۴۰۰ غرفه عرضه محصولات صنایع‌دستی در خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: حدود ۴۰۰ غرفه در نقاط مختلف استان به عرضه صنایع‌دستی خوزستان می ‌پردازند که با استقبال مطلوب گردشگران نوروزی همراه است.

حسینی‌محراب افزود: همچنین مسیرهای پرتردد و پرخطر استان نیز امسال شناسایی شده‌اند که مشکلات برخی از این محل‌ها رفع و یا برای پیشگیری از بروز حوادث رانندگی، گشت‌های متعددی مستقر شده‌اند.

استاندار خوزستان بیان کرد: ۳۰۰ دهیاری نیز در مسیرهای تردد مسافران در کنار نیروهای پلیس و راهداری به مردم خدمت‌رسانی می کنند.

او گفت: همچنین سفر دریایی در رودخانه اروند برای گردشگران نوروزی تدارک دیده شده و امید می‌رود در این‌گونه سفرها نیز مسافران نکات لازم و ایمنی را رعایت کنند.

حسینی‌محراب یادآور شد: یکی دیگر از مواردی که نیاز است گردشگران نوروزی درنظر بگیرند رعایت ضوابط و مقررات ماه مبارک رمضان است که خوشبختانه تاکنون به خوبی رعایت شده و امید است تا پایان سفرهای نوروزی نیز به همین منوال ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha