۴۴ درصد تصادفات به‌دلیل عدم توجه راننده به جلو است/ همه بسیج شده‌اند تا خدمات مناسبی به گردشگران ارائه دهند

رئیس پلیس راه کشور گفت: در طرح نوروز امسال نیمی از تصادفات به‌دلیل عدم توجه به جلو است که آمار نگران کننده و بالایی است.

سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه کشور در گفت‌وگو با میراث‌آریا با بیان اینکه ترافیک در جاده‌های مواصلاتی جنوب کشور پرحجم است، اظهار کرد: این منطقه یکی از مناطق مهمان‌پذیر به ویژه در ایام تعطیلات نوروز است.

او با قدردانی از دست‌اندرکاران در ارائه خدمات به مسافران اضافه کرد: همه کارکنان پلیس راه و سازمان راهداری و دیگر دست‌اندرکاران دستگاه‌های مختلف بسیج شده‌اند تا خدمت مناسبی به مسافران و گردشگران ارائه دهند.

رئیس پلیس راه کشور اظهار امیدواری کرد: نتیجه این زحمات و تلاش‌ها در پایان طرح نوروزی کاهش تصادفات و فوتی‌ها باشد.

مومنی با بیان اینکه تاکنون در طرح نوروزی تصادفات در جاده‌ها کنترل شده است، گفت: کنترل حوادث تا پایان طرح نوروزی ادامه دارد.

او با بیان اینکه پلیس راه و راهداری در جاده‌ها به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و در خط مقدم خدمات‌رسانی به مردم هستند اضافه کرد: این عزیزان در ایام نوروز از خانواده‌های خود دور و مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

رئیس پلیس راه کشور با اشاره به ادامه طرح نوروزی تا ۱۴ فروردین اضافه کرد: در طرح نوروزی ۸۷ هزار نفر از همه دستگاه‌های مختلف متولی به‌صورت آماده‌باش در خدمت مردم هستند.

او در انتها اضافه کرد: در طرح نوروز امسال ۴۴ درصد تصادفات به‌دلیل عدم توجه به جلو است که آمار نگران کننده و بالایی است و بخش قابل توجهی از آن استفاده از تلفن همراه است در این عرصه نقش سرنشینان خودرو در  خستگی، خواب‌آلودگی و آرامش راننده خیلی مهم و اثرگذار است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha