اجرای ۱۳۰۰ فقره بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری کرمانشاه

سرپرست معاونت گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروز تاکنون حدود ۱۳۰۰ فقره بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی سطح استان انجام شده است.

 به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری روز یکشنبه ۵ فروردین اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا پایان روز چهارم فروردین جمعا ۱۳۰۰ فقره بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی استان انجام شده‌است. 

سرپرست معاونت گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: در این مدت ۷۳۹ فقره بازدید از مراکز اقامتی، مسافرتی و واحدهای پذیرایی و بین‌راهی استان بوده‌است و ۵۴۱ مورد از سرویس های بهداشتی بازدید شده است.

او افزود: بدنبال این بازدیدهای نظارتی ۴۳ فقره تشویق برای واحدهایی که به گردشگران خدمات مطلوب ارائه داده بود، صادر شد. 

امیری تاکید کرد: برای ۱۰۴ واحد متخلف هم تذکر و برای ۱۸ واحد هم اخطار کتبی صادر شد و پنج واحد دیگر هم تعطیل و تعلیق شدند.

سرپرست معاونت گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه خاطرنشان کرد: باتوجه به تاکیدات وزارت میراث‌فرهنگی از چندماه پیش برنامه سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی مسیر تردد گردشگران نوروزی را در دستور کار قرار دادیم. 

او تصریح کرد: از آنجایی که در مسیر تردد گردشگران با کمبود سرویس‌های بهداشتی مواجه بودیم، بنابراین امسال از مساجد و بقاع متبرکه درخواست کردیم  تا در ایام نوروز سرویس های بهداشتی خود را باز بگذارند. 

امیری تاکید کرد: در حال حاضر حدود ۳۳۰ سرویس بهداشتی با ۲۲۲۸ باب چشمه در مسیر تردد گردشگران نوروزی در سطح استان فعال است. 

او با بیان اینکه به منظور رسیدگی بیشتر به این سرویس‌های بهداشتی بصورت مداوم از آنها بازدید صورت می‌گیرد، عنوان کرد: از ابتدای شروع سفرهای نوروزی تاکنون حدود ۱۳۰۰ فقره بازدید از سرویس‌های بهداشتی و تاسیسات گردشگری همجوار  آنها انجام شده‌ است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha