۱۰ بقعه متبرکه در قزوین ظرفیت اسکان مسافرین نوروزی را دارند

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: ۱۰ بقعه در سطح استان، ظرفیت اسکان مسافرین نوروزی را دارند که جمعا ۴۰ اتاق و سوئیت در اختیار زائرین طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی قرار گرفته است.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی روز شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری طرح آرامش بهاری در سطح استان افزود: تعداد بقاع مجری طرح آرامش بهاری ۵۵ بقعه در سطح استان است و آیین تحویل سال نو به‌‎عنوان یکی از از ویژه برنامه‌های این طرح در ۲۵ بقعه متبرکه و امامزاده استان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اظهار کرد: طرح آرامش بهاری با هدف ترویج معارف اسلامی در قالب برنامه‌های جذاب به‌ویژه برای کودکان و نوجوانان، ترویج و تبلیغ مؤلفه‌های سبک زندگی اسلامی و ارائه راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و مطرح کردن بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی و گردشگری مذهبی در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

او در پایان اضافه کرد: همچنین ۱۰ بقعه در سطح استان، ظرفیت اسکان مسافرین نوروزی را دارند که جمعا ۴۰ اتاق و سوئیت در اختیار زائرین طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی است که با هزینه‌‎های بسیار پایین و بعضاً رایگان در اختیار مسافرین در تعطیلات قرار گرفته‌است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha