بازدید ویژه مدیرکل میراث‌فرهنگی از سرویس‌های بهداشتی مسیر کرمانشاه _ قصرشیرین/ نظارت بر سرویس‌های بهداشتی استان با جدیت انجام می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در بازدید از سرویس‌های بهداشتی مسیر کرمانشاه _ قصرشیرین، گفت: نظارت بر وضعیت خدمات‌دهی سرویس‌های بهداشتی در ایام نوروز در سطح استان با جدیت انجام می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز یکشنبه ۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در بازدید از مسیر کرمانشاه _ قصرشیرین از وضعیت خدمات‌دهی سرویس‌های بهداشتی این مسیر بازدید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت، نظارت بر نحوه خدمات‌دهی مناسبت سرویس‌های بهداشتی یکی از اولویت‌های تیم‌های نظارت استان در ایام نوروز است.

او گفت: کار نظارت بر این قسمت به شکل روزانه در سراسر استان انجام و مشکلات احتمالی سریعا برای رفع ایراد پی‌گیری می‌شود.

فرمانی افزود: در ایام نوروز ۱۶ تیم در سطح استان کار نظارت بر تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی را انجام می‌دهند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: خوشبختانه در بازدیدهایی که انجام می‌شود، کمترین مشکل را در این زمینه داریم.

او افزود: خوبا توجه به قرار گرفتن کرمانشاه در مسیر اربعین سال گذشته سرویس‌های بهداشتی متعددی در مسیرهای اصلی استان ایجاد شد که بسیاری از مشکلات این حوزه را رفع کرده است.

فرمانی تاکید کرد: با توجه به خیل عظیم مسافران در ایام نوروز هماهنگی‌های لازم با مساجد انجام شده‌است که سرویس‌های بهداشتی این مجموعه‌ها در طول شبانه روز باز بوده و در اختیار مسافران قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha