بازرسی و نظارت شبانه‌روزی بر عملکرد نمایندگی‌ها و نیروهای امداد خودرو

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به هموطنان در ایام نوروز ١۴٠٣ به صورت شبانه‌روزی، بر عملکرد نمایندگی‌ها و نیروهای امدادی خود نظارت می‌کند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، با توجه به اجرای طرح نوروزی دستگاه‌های اجرایی کشور، امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز هم راستا با سایر دستگاه‌ها از ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های خود در سراسر کشور، اقدام به ارائه خدمات امدادی به گردشگران و هموطنان کرده است.

حسام هاشمی مدیر امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بیان این مطلب گفت: در همین راستا گروه‌های گشت، نظارت و بازرسی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی طی اجرای طرح نوروزی ١۴٠٣ به صورت سرزده از دفاتر نمایندگی، کانکس‌های بین جاده‌ای، نحوه فعالیت و ارجاع سرویس‌ها و همچنین گروه‌های نوروزی در محورهای مواصلاتی شهرها و استان‌های کشور به ویژه قم، مرکزی، سمنان و قزوین، بازدید می‌کنند.

او افزود: سامان‌دهی امدادگران بین راهی (محورهای مواصلاتی)، نوسازی برچسب‌های خودرویی، یکسان‌سازی البسه امدادی جدید امدادگران، جذب امدادگران و کارشناسان مجرب، از مهم‌ترین اقداماتی است که پیش از آغاز طرح نوروزی صورت گرفت.

هاشمی بیان کرد: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در این طرح همچون سال‌های گذشته از تمامی ظرفیت‌های خود از جمله موتورسیکلت‌های سنگین، خودروهای دو دیفرانسیل، موتور سیکلت‌های امدادی، خودروهای سبک و سنگین و به کارگیری نیروها و کارشناسان با تجربه در راستای تسریع و تسهیل تردد گردشگران، با استقرار در گلوگاه‌ها و معابر و جاده‌های پر ترافیک از جمله جاده چالوس به کمک پلیس راهور فراجا آمده است.

مدیر امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اظهار کرد: مسافران نوروزی می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز و در هر یک از جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور از طریق شماره تلفن‌های ۰۹۶۲۹، ۱۴۲۳ و ۰۲۱۶۴۲۳ درخواست‌های امدادی خود را با امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در میان بگذارند و از سرویس‌های به هنگام و متنوع این کانون استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha