بازدید تجربه‌محور کودکان و نوجوانان بافق از بافت تاریخی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق از بازدید تجربه‌محور کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری از بافت تاریخی شهرستان در پنجمین روز نوروز خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، لیلی رنجبر با اعلام این خبر گفت: در پنجمین روز از نوروز ۱۴۰۳ با حضور کودکان و نوجوانان کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان بافق رویداد تجربه‌محور چرخش و گردش در بافت تاریخی و آشنایی با صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرستان صورت گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق اضافه کرد: در این بازدید کودکان با حضور در امام‌زاده عبدالله، بافت تاریخی، بازارچه میدان خان، کاروانسرای خان، موزه وحشی بافقی، مسجد جامع به‌عنوان گردشگران کوچک از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی بازدید کردند و در ادامه با حضور در کارگاه‌های هنری با نحوه تولید صنایع‌دستی آشنا شدند.

او اهداف برگزاری این برنامه را لزوم فرهنگ‌سازی و اهمیت آموزش در سنین پایین، آشنایی کودکان با آثار و بناهای تاریخی، آداب‌ورسوم، صنایع‌دستی و فرهنگ و تمدن بومی بافق عنوان کرد.

بازدید تجربه‌محور کودکان و نوجوانان بافق از بافت تاریخی

بازدید تجربه‌محور کودکان و نوجوانان بافق از بافت تاریخی

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha