مسافران نوروزی در حاشیه رودخانه‌های چهارمحال و بختیاری توقف نکنند

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: مسافران و گردشگران نوروزی به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های این استان توقف نکنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، هادی قاسمی نافچی روز دوشنبه ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر تأکید کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی استان مبنی بر احتمال تقویت فعالیت سامانه بارشی تا اوایل دوشنبه شب، مسافران و گردشگران نوروزی به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های این استان توقف نکنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: هواشناسی استان براساس نقشه‌های هواشناسی و با توجه به اُفت ناگهانی فشار هشت تا ۱۰ میلی‌بار در سطح ایستگاه‌های استان، تقویت بارش‌ها به‌طور متناوب در روز تا اوایل دوشنبه شب را در سطح استان اعلام کرده است.

او تصریح کرد: در این راستا از تمامی مسافران و گردشگران نوروزی درخواست می‌شود تا حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های چهارمحال و بختیاری را برای توقف انتخاب نکنند.

قاسمی یادآور شد: همچنین از تمامی مردم ایران، مسافران و گردشگران نوروزی درخواست می‌شود پس از پایان فعالیت سامانه‌های بارشی به چهارمحال و بختیاری سفر کنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: حفظ جان تمامی مردم ایران، مسافران و گردشگران نوروزی مهم‌ترین اولویت مسئولان چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha