اقامت بیش از ۸۲ هزار مسافر نوروزی در لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از اقامت و اسکان ۸۲هزار و ۲۴۹ مسافر نوروزی در لرستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌‍‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور روز دوشنبه ۶ فروردین ماه گفت: این میزان مسافر نوروزی در بازه زمانی ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۵ فروردین جاری در اقامتگاه‌های رسمی و غیررسمی لرستان اسکان و اقامت داشته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اضافه کرد: از این میزان تعداد ۲۲هزار و ۳۴۷ نفر در اقامتگاه‌های رسمی اسکان داشته که شش هزار و ۲۹۸ نفر در هتل‌ها اقامت داشته‌اند.

او افزود: از مجموع اسکان و اقامتگاه‌های رسمی، ۵۰۷ نفر در اقامتگاه‌های سنتی، ۶۰۰ نفر در مجتمع‌های گردشگری اقامت داشته‌اند.

حسن پور با اشاره به استقبال مسافران نوروزی و گردشگران از اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان نیز اظهار کرد: از مجموع اسکان در اقامتگاه‌های رسمی استان؛ تعداد ۲۶۵۹ نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی اسکان داشته‌اند که این مهم نشان دهنده توجه مسافران نوروزی و گردشگران به اقامتگاه‌های بوم‌گردی در استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان تصریح کرد: همچنین در مدت یاد شده ۵۸هزار و ۳۶۱ نفر در اقامتگاه‌های غیر رسمی و ۱۵۴۱ نفر در اقامتگاه‌های اضطراری اسکان و اقامت داشته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha