انجام ۱۹۹ مورد بازدید از تأسیسات گردشگری خراسان شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی از تشدید نظارت‌های نوروزی بر تأسیسات گردشگری استان در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اشاره به تشدید نظارت‌های نوروزی بر تأسیسات گردشگری استان، اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی یعنی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان روز گذشته پنجم فروردین‌ماه برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و میهمانان نوروزی در این ایام تیم‌های بازرسی از تأسیسات گردشگری استان بازدید خواهند داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تصریح کرد: از ۲۴ اسفند لغایت پنجم فروردین ۱۴۰۳ جمعاً ۱۹۹ مورد بازدید را از تأسیسات گردشگری استان داشته‌ایم.

او افزود: از این تعداد بازدید، ۹۶ مورد مربوط به مراکز اقامتی، سه مورد دفاتر خدمات مسافرتی و ۵۹ مورد هم رستوران‌های بین‌راهی بوده است.

مستوفیان با بیان اینکه این بازدیدها ۲۹ مورد منجر به صدور تذکر و اخطار کتبی به تعدادی از تأسیسات گردشگری استان شده، عنوان کرد: در این بازدیدها، ۱۹ مورد مراکز اقامتی، هفت مورد مراکز پذیرایی بین‌راهی استان تذکر و سه اخطار کتبی دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین سه واحد پذیرایی و شش دفتر خدمات مسافرتی هم مورد تشویق قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha