جابه‌جایی نزدیک به ۴۴۰هزار مسافر با ۳۶۶۳ پرواز در فرودگاه مهرآباد

راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران گفت: در فرودگاه مهرآباد از تاریخ ۲۴ اسفند تا پایان روز ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، قریب به ۴۴۰هزار مسافر توسط ۳۶۶۳ پرواز جابه جا شده‌اند.

به گزارش میراث آریا، ابراهیم مرادی عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: از تاریخ ۲۴ اسفند تا پایان روز ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، تعداد ۴۳۹هزار و ۴۴۰ مسافر توسط ۳۶۶۳ پرواز جابه‌جا شده‌اند.

او همچنین بیان کرد: این رکورد در پایان موج اول سفرهای نوروزی در مهرآباد در حالی ثبت شده است که هنوز بیش از ۱۲ روز از بازه تعطیلات و سفرهای نوروز ۱۴۰۳ باقی مانده‌ است.

راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد ضمن قدردانی از زحمات تمام همکاران این فرودگاه در بخش‌های مختلف زنجیره خدمت این فرودگاه، گفت: مهرآباد و مهرآبادی‌ها با تمام توان در تلاش هستند تا خاطرات خوبی از سفرهای نوروزی برای هموطنان و پایتخت‌نشینان به یادگار بماند.

مرادی در ادامه بیان کرد: در فرودگاه مهرآباد قبل از شروع پروازهای نوروزی اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به‌منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد.

اقدامات مهم انجام شده این اداره کل در راستای استقبال از سفرهای نوروزی عبارتند از: 

- تهیه و ابلاغ دستورالعمل‌های لازم به همه غرفه‌ها و نظارت بر اجرای آنها در خصوص رعایت موازین شرعی و بهداشتی و نیز ضرورت نصب برچسب قیمت‌ها

- ابلاغ دستورالعمل و نظارت بر عملکرد تاکسی‌ها در فرودگاه، برای تمهیدات لازم در جهت تأمین تاکسی‌های مورد نیاز مسافرین در ایام نوروز

- برگزاری جلسات توجیهی با مدیران ترمینال‌ها در خصوص توجیه همکاران در شرایط خاص

- ارسال نامه به شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر ارسال زمان پروازها و اطلاع‌رسانی به‌موقع در خصوص تأخیر احتمالی پروازها و عملکرد هندلینگ‌کننده‌ها

- تمهیدات لازم به‌منظور آمادگی اورژانس و کمک‌های اولیه در کلیه ترمینال‌ها

- ایجاد فضای سبز و گلکاری، استقرار سفره‌های هفت‌سین

- هماهنگی با گروه‌های مختلف فرهنگی و تفریحی جهت سرگرمی و ایجاد فضای شاد با حضور بیش از ۱۰ تیم موسیقی، رادیو بهار، پانتومیم، عروسک‌گردان، تربیون خنده و سیلور من‌ها در ترمینال‌ها. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha