برگزاری نوروزگاه در شهرستان خمینی‌شهر

مدیر نوروزگاه اصفهان از برگزاری نوروزگاه شهرستان خمینی‌شهر با حضور هنرمندان و پیشکسوتان میراث‌فرهنگی این شهر تاریخی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، هادی اله‌یاری امروز ششم فروردین‌ماه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده و با در نظر گرفتن ایام ماه مبارک رمضان، شهرستان‌های پیرامون اصفهان ضمن اعلام آمادگی با هماهنگی قبل با حضور در رویداد فرهنگی نوروزگاه اصفهان به معرفی توانمندی‌های خود در حوزه فرهنگی و هنری پرداخته‌اند.

مدیر نوروزگاه اصفهان ادامه داد: مطابق با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده، روز گذشته نوروزگاه اصفهان میزبان فعالان فرهنگی و هنرمندان خمینی‌شهر در محور گردشگری و تاریخی غرب اصفهان بود.

او افزود: هنرمندان صنایع‌دستی در رشته‌های خاتم، معرق و پارچه‌های قلمکار در نوروزگاه اصفهان به معرفی هنرهای خود پرداختند.

اله‌یاری تصریح کرد: همچنین هنرمندان و ورزشکاران ورزش زورخانه‌ای در کنار هنرمندان هنر تئاتر به هنرورزی پرداختند و درنهایت عشایر غیور بختیاری مقیم در خمینی‌شهر نیز به معرفی آئین‌های مربوط به عشایر بختیاری پرداختند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010601023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha