خدمت‌رسانی بسیجیان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به مسافران نوروزی

بسیجیان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در کنار تمامی فعالان و تلاشگران حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و کاربران جاده‌ای می‌پردازند.

به گزارش میراث آریا، مهدی کجوری فرمانده بسیج شهید احمدی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در راستای ابلاغ ساختار قرارگاه طرح نوروزی سال ۱۴۰۳، مسوولیت بسیج و گروه‌های جهادی به پایگاه مقاومت بسیج شهید احمدی سازمان محول شد و طی هماهنگی به عمل آمده قبل از آغاز طرح، تمام بسیجیان در ستاد و استان‌ها در کنار همکاران حوزه های مختلف سازمان آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی و کاربران جاده‌ای هستند.

او افزود: با اقدامات خوبی که در پویش همراهان سفر با عنوان «چشم به راهیم» در سراسر کشور شکل گرفته، تمام همکاران در بخش‌های مختلف از ابتدای طرح نوروزی در سراسر کشور با روحیه و تفکر بسیجی همچون سنوات گذشته در حال خدمت هستند.

کجوری خاطرنشان کرد: بسیجیان سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در کنار تمامی فعالان و تلاشگران حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و کاربران جاده‌ای می‌پردازند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha