حوزه گردشگری فراقوه‌ای است/ عملکرد ضرغامی مطلوب است 

رئیس فراکسیون میراث‌فرهنگی و گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه گردشگری یک حوزه فراقوه‌ای است که مجلس، دولت و تمام ارکان نظام برای رشد، رونق و توسعه آن باید باهم همکاری کنند.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، محمدرضا دشتی اردکانی امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با حضور تمامی نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد، در محل سالن خلیج‌فارس معاونت گردشگری برگزار شد، گفت: از طرف فراکسیون میراث‌فرهنگی و گردشگری مجلس و به نوبه خودم از تلاش‌های همه اعضای ستادهای خدمات سفر صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم. انصافا با چشم خودم از نزدیک شاهد فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای این ستادها در سراسر کشور بودیم.

رئیس فراکسیون میراث‌فرهنگی و گردشگری افزود: وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی حقیقتا در دولت سیزدهم و در دوره مدیریت مهندس ضرغامی فعالیت‌های بسیار خوبی داشته و امید داریم که روز به روز شاهد رشد و توسعه صنعت گردشگری در کشور باشیم.

این نماینده مجلس یادآور شد: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر نقش و جایگاه مهمی دارد. اول هفته جاری نشست این ستاد با حضور رئیس‌جمهوری یعنی بالاترین مقام اجرایی کشور برگزار شد، این نشان می‌دهد این ستاد مهم است و کارهای تاثیرگذاری انجام می‌دهد.

دشتی اردکانی اضافه کرد: همه تلاش می‌کنند با این حال ممکن است نقص‌هایی نیز وجود داشته باشد اما همه ما باید دست به دست هم دهیم تا این صنعت روز به روز رشد بیشتری داشته باشد.

این نماینده مجلس گفت: من به سهم و نوبه خودم از همه شما عزیزان تشکر می‌کنم و از نزدیک شاهد خدمات‌رسانی مناسب به مردم در سراسر کشور هستم. همه به خوبی تلاش می‌کنند در طول مسیر وضعیت سرویس‌های بهداشتی و نیز نمازخانه‌های بین‌راهی مطلوب بود و مشکل خاصی در این باره وجود ندارد و نسبت به سال های قبل، وضعیت بهبود یافته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010701179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha