برپایی جشنواره بزرگ نوروزی در قصرشیرین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قصرشیرین از برپایی جشنواره بزرگ نوروزی  شادی و نشاط در این شهرستان به مناسبت ولادت کرم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) خبرداد. 

 به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، بهرنگ بابایی روز چهارشنبه ۸ فروردین‌ماه با اشاره به استقبال بالای گردشگران از این جشنواره، اظهار کرد: جشنواره بزرگ شادی و نشاط اجتماعی با حضور هنرمندان طنزپرداز و هنرمندان عرصه موسیقی استان در قصرشیرین برپا شد. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قصرشیرین افزود: در این جشنواره که گردشگران نوروزی حضور پررنگی در آن داشتند، برنامه‌های مختلفی به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد. 

او در ادامه با بیان اینکه تلاش شد تا در این برنامه جاذبه‌های گردشگری مهم شهرستان نیز به گردشگران معرفی شود، عنوان کرد: یکی از آثار تاریخی شاخص مهم در این شهرستان مجموعه آثار تاریخی ساسانی شامل عمارت خسرو، کانال آبرسانی ساسانی، چهار قاپی و نیز عمارت بان قلعه است. 

بابایی افزود: کاروانسرای شاه عباسی، نخلستان‌ها و باغات مرکبات، منطقه نمونه گردشگری چم امام حسن (ع) با خاصیت توریسم درمانی و ... از دیگر جاذبه‌های مهم شهرستان هستند که گردشگران نوروزی این روزها از آنها بازدید می‌کنند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010801357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha