تمهیدات لازم برای موج سوم سفر اندیشیده شده است/ سیاست‌گذاری‌های ستاد خدمات سفر مطلوب و قابل قبول است

وزیر کشور گفت: با توجه به پیش رو بودن تعطیلات عید سعید فطر، امسال موج سوم سفرهای نوروزی را نیز خواهیم داشت.

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت و گو با خبرنگار میراث‌آریا، اظهار کرد: نوروز بهترین فرصت برای سفر و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی کشور است و امسال نیز تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان شریط ویژه‌ای را به وجود آورده و با مفاهیم و مسائلی مانند «زیست‌ شبانه» و نیز «قصد ۱۰ روزه» در سفر روبه‌رو هستیم.

وزیر کشور افزود: همه ساله در نوروز دو موج سفر داریم اما امسال با توجه به پیش رو بودن تعطیلات عید سعید فطر، موج سوم سفر را نیز داریم و برنامه‌ریزی‌ها در این باره به خوبی از هم اکنون انجام شده است.

وحیدی ادامه داد: خوشبختانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های خوبی دارد و عملکرد و سیاست‌گذاری این ستاد مطلوب و قابل قبول است. مسائل و مشکلات احتمالی مسافران نوروزی در این ستاد بررسی و در همان محل برطرف می‌شود.

وزیر کشور اضافه کرد: در روز چهارم فروردین، رئیس جمهوری نیز با حضور در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به بازدید از این ستاد پرداخت و صمن شنیدن گزارش نمایندگان ۲۷ دستگاه عضو این ستاد، دستوات لازم برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی را صادر کرد.

او در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: امسال به دلیل شرایط جوی در برخی از استان‌ها با کاهش ورود مسافر نسبت به سال قبل، روبه‌رو بودیم با این حال پیش‌بینی می‌شود با برطرف شدن مشکلات و مناسب شدن شرایط جوی، در موج دوم و سوم سفر شاهد افزایش مسافران نوروزی و رشد سفر باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010901424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha