استقبال مسافران نوروزی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در قلعه فلک‌الافلاک

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: همزمان با تعطیلات نوروز و همزمانی با ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌های ماه رمضان با استقبال مسافران و گردشگران همراه بوده است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور روز پنجشنبه 9 فروردین ماه افزود: این برنامه‌ها با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان و شورای‌عالی قرآن و ستاد اقامه نماز استان در تعطیلات نوروز و تا 12 فروردین برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اضافه کرد: در این ویژه برنامه‌ها که با استقبال خوب گردشگران نوروزی و شهروندان لرستانی همراه بوده است؛ اجرای نمایش طنز از سوی هنرمندان، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی همراه با جوایز، نمایشگاه محصولات فرهنگی، ویژه‌برنامه‌های کودک و نوجوان، مناجات‌نامه‌خوانی و تلاوت قران اجرا می‌شود.

او اضافه کرد: این اقدام فرهنگی در راستای حفظ و تکریم ماه مبارک رمضان و با استقبال گردشگران نوروزی بصورت روزانه هر روز عصر از ساعت ۱۷ آغاز و با پخش اذان و اقامه نماز جماعت به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010901498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha