تأمین اعتبار برای پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در دستور کار قرار گیرد

فرماندار بروجن گفت: تأمین اعتبار به‌منظور پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در دستور کار مسئولان مرتبط قرار گیرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، فتاح کرمی شامگاه چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از روند خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به شهرستان بروجن تأکید کرد: تأمین اعتبار به‌منظور پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری، تسریع در ابلاغ دستورالعمل گردشگری کشاورزی، تسریع در راه‌اندازی هتل سیاسرد و اجرای طرح‌های گردشگری منطقه‌های نمونه سیاسرد و تالاب‌های گندمان و چغاخور، تأمین اعتبار برای برگزاری همایش روز گز به توجه مسئولان ملی نیاز دارد.

فرماندار بروجن افزود: تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از مجتمع گردشگری الماس چغاخور شهرستان بروجن وضعیت گردشگری چهارمحال و بختیاری را متحول می‌کند.

او تصریح کرد: تحقق اهداف پیش‌بینی شده در طرح منطقه نمونه گردشگری چغاخور شهرستان بروجن می‌تواند به اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی این شهرستان کمک کند.

کرمی یادآور شد:  خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به شهرستان بروجن در سال‌جاری با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری مطلوب و با قوت در حال انجام است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010901541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha