وضعیت خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در استان سمنان مطلوب است

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران استان سمنان گفت: با بررسی‌های انجام‌شده، وضعیت خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در استان سمنان مطلوب است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده در یازدهمین جلسه خدمات سفر استان سمنان که روز پنجشنبه ۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: با بازدیدها و بررسی‌های انجام‌شده، خدمات‌رسانی به گردشگران، مسافران و زائران در مسیر حرم امام رضا (ع) بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام می‌شود و ارائه خدمات باکیفیت به مسافران، رضایت‌مندی آنها را به همراه داشته است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران استان سمنان افزود: در پانزده روز اخیر بیش از ۳۰۸ مورد نظارت بر تأسیسات گردشگری در استان سمنان به‌منظور ارتقاء سطح خدمات به مسافران انجام‌شده است که ۸۳ مورد از آن بازدید مشترک با بازرسان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و بهداشت بوده است.

او با بیان اینکه تبلیغات محیطی از تأسیسات و جاذبه‌های گردشگری استان سمنان در قالب بیلبورد و بنر نصب‌ شده است، افزود: از مجموع ۱۹۶هزار و ۶۸۳ بازدید از جاذبه‌های استان، ۵۱۵۶ مورد آن به بازدید از موزه‌ها، ۴۰هزار و ۳۱۷ مورد آن به بازدید از جاذبه‌ها طبیعی و ۱۵۱هزار ۲۱۰ مورد از آن به جاذبه‌ها تاریخی و مذهبی مربوط است.

کرم‌زاده گفت: با احتساب اسکان ۷۰هزار و ۸۶۷ نفر در اقامتگاه‌های رسمی، ۳۵هزار و ۲۴۴ نفر در محل اسکان آموزش‌وپرورش و ۳۲هزار و ۳۴۴ نفر در اقامتگاه‌های رسمی و اضطراری، بیش از ۱۳۸هزار و ۴۵۵ نفر در استان سمنان اقامت داشته‌اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران استان سمنان گفت: به‌منظور کاهش تصادفات جاده‌ای در استان سمنان ۳۰۰ خودرو با چراغ‌های گردان در محورهای اصلی و پرتردد و نقاط حادثه‌خیز در استان مستقرشده‌اند.

او افزود: با توجه به جو آب و هوایی فصل بهار و هشدارهای سازمان هواشناسی، ستاد خدمات سفر استان در آمادگی کامل برای ارائه خدمات و اسکان به مسافران در شرایط نامناسب جوی است و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha