بازارچه‌های موقت نوروزی در چهارمحال و بختیاری به بازارچه‌های دائمی تبدیل شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بازارچه‌های موقت نوروزی به بازارچه‌های دائمی تبدیل شود و عرضه صنایع‌دستی و سوغات مورد توجه قرار گیرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری شامگاه پنجشنبه ۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در نشست مشترک ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر و ستاد کاهش تصادفات استان تأکید کرد: خدمات ارائه شده به مسافران و گردشگران نوروزی مطلوب است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با این وجود باید برای تداوم خدمات‌رسانی به گردشگران تا پایان تعطیلات مراقبت و نظارت بیشتری انجام گیرد.

او تصریح کرد: نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد که درصد بالایی از مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری از خدمات ارائه شده رضایت دارند.

حیدری یادآور شد: رضایت گردشگران از یک سو نتیجه تلاش‌ها و خدمات ارائه شده از سوی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری و از سوی دیگر نشان‌دهنده مهمان‌نوازی، خون‌گرمی و استقبال خوب مردم استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای استقبال بهتر از مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان باید در ورودی‌ شهرها مراسم استقبال ویژه انجام و در خصوص زیباسازی و نظافت این نقاط مراقبت شود.

او با اشاره به لزوم رونق فعالیت اقامتگاه‌های بوم‌گردی در چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش می‌شود تا استان به پایلوت گردشگری و بوم‌گردی تبدیل شود و در همین راستا با توجه به شعار سال مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" می‌توان از این فرصت در راستای رونق تولید و اشتغال بهره‌گیری کرد.

حیدری نظارت بیشتر بر ترددهای درون و برون‌شهری و اعمال قانون در خصوص خودروهای متخلف را ضروری اعلام و تأکید کرد: تصادفات جرحی افزایش داشته است که با توجه به آغاز موج دوم سفرها با استقرار خودروهای چراغ‌گردان در جاده‌های ارتباطی می‌توان تا حدی زیادی از وقوع تصادفات جلوگیری کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین روشنایی ورودی شهرهای چهارمحال و بختیاری آشکارسازی و علائم در جاده‌های ارتباطی تقویت شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha