تداوم بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان مرکزی

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از تداوم بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان مرکزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، مسعود فرخی نهم فروردین 1403 اظهار کرد: نظارت‌ها بر تأسیسات گردشگری شامل هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی، خانه مسافر، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی و پروژه‌های عمرانی زیرساختی در سطح استان با هدف اجرای کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، رعایت نرخ‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، بررسی نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه برای فراهم آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران در استان به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: در این بازدیدها بازرسان و کارشناسان وضعیت عمومی و بهداشتی نمازخانه‌ها، داخل اتاق‌ها، سرویس‌های بهداشتی، کارت بهداشت کارکنان و نرخ‌نامه‌های اماکن اقامتی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

او گفت: اغلب تأسیسات از نظر بهداشت و رعایت نرخ نامه‌ها ارائه خدمات کیفیتی مطلوب داشته‌اند، اما تذکراتی به برخی واحدها داده شد که با استمرار نظارت‌ها، شاهد تحقق خدمات‌رسانی بهتر به مسافران در استان مرکزی خواهیم بود.

فرخی خاطر نشان کرد: این بازدیدها با هدف نظارت ویژه از مراکز اقامتی و مجتمع‌های خدمات رفاهی در طول سال با هدف ارتقای کیفیت تاسیسات گردشگری در استان و رعایت استانداردهای مدنظر اجرا می‌شود.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha