تردد نوروزی در جاده‌های همدان از ۱۰ میلیون سفر گذشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از ثبت ۱۰میلیون و ۶۲۳هزار تردد خودرو در جاده‌های استان از ابتدای طرح نوروزی تا جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، مهرداد آهکی شنبه ۱۱ فروردین‌ماه گفت: جاده‌های همدان در روزهای ۷، ۸، ۹ فروردین ۱۴۰۳ پرترددترین روزهای ترافیکی خود را سپری کرد که با ۹.۷درصدی تردد سنگین نسبت به مدت مشابه پارسال ۴درصد افزایش را در پی داشته و این روند افزایشی تردد در محورهای همدان همچنان ادامه دارد.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: آمار تردد ورودی استان در این مدت یک میلیون و ۶۵هزار دستگاه و آمار تردد خروجی از استان ۹۸۷هزار دستگاه خودرو بوده است.

او خاطرنشان کرد: در روزهای سپری شده از طرح نوروزی، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه بیش از ۹۸هزار مسافر از استان به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شده‌اند.

آهکی در پایان با اشاره به افزایش ترددها در جاده‌های همدان تاکید کرد: از تمامی کاربران جاده‌ای و مسافران نوروزی خواهشمندیم با رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و پرهیز از تخلفات حادثه‌ساز نوروزی سبز و ایمنی را برای خود و سایر استفاده‌کنندگان از راه به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011101741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha