تعطیلی موزه‌ها و اماکن گردشگری قزوین در روز 13 فروردین و سالروز شهادت حضرت علی(ع)

مدیرکل میراث‌فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع‌دستی قزوین از تعطیلی موزه‌ها، بناهای تاریخی، اماکن و واحدهای گردشگری تحت پوشش این اداره‌کل در روز سیزدهم فروردین همزمان با روز طبیعت و سالروز شهادت حضرت علی(ع) خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، علیرضا خزائلی روز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه مبارک رمضان با اعلام این خبر گفت: به حرمت فرا رسیدن ۲۱ ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) در روز سیزدهم فروردین مجموعه دولتخانه صفوی و موزه‌های مستقر در این مجموعه، قلعه الموت و سایر بناها و جاذبه‌های گردشگری تحت پوشش این اداره‌کل و مجموعه تاریخی‌فرهنگی سعدالسلطنه و منطقه نمونه گردشگری باراجین تعطیل است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع‌دستی قزوین با اشاره به ساعت کاری موزه‌ها و بناهای تاریخی در شب‌های قدر افزود: موزه‌ها و بناهای تاریخی تحت پوشش اداره‌کل نیز در شب‌های قدر تا ساعت ۱۷ فعالیت دارند و در روزهای پس از شب‌های قدر از ساعت ۱۰ صبح میزبان گردشگران خواهند بود.

او خاطرنشان کرد: همچنین در این روز به غیر از مجتمع های خدماتی‌رفاهی واقع در محورهای اصلی، سایر واحدهای پذیرایی بین‌راهی و سفره‌خانه‌ها تعطیل بوده و ارائه خدمات نخواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011101777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha