بازدید ۸۵۳هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از بازدید ۸۵۳هزار و ۷۰۰ نفر گردشگر نوروزی از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی لرستان در تعطیلات نوروز امسال خبر داد

 به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور روز یکشنبه ۱۲ فروردین ماه افزود: این تعداد گردشگر از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۱ فروردین جاری از جاذبه‌های تاریخی، موزه‌ها، جاذبه‌های مذهبی، تفریحی، طبیعی و دست‌ساز استان بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: از این تعداد ۱۰۶هزار و ۸۳۴ نفر از موزه‌ها و ۴۶۵هزار و ۶۸۳ نفر از جاذبه‌های طبیعی استان بازدید کرده‌اند.

او اضافه کرد: در نوروز امسال، در دو روز متوالی ۱۰ و ۱۱ فروردین ماه، قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد در میان پنج جاذبه پربازدید کشور قرار گرفت.

حسن‌پور تصریح کرد: تنها در روز گذشته ۸۲۱۵ گردشگر نوروزی از قلعه فلک‌الافلاک بازدید کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد خوبی برخوردار بوده و این اثر تاریخی مرکز استان را در میان مراکز پربازدید کشور قرار داده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان افزود: همچنین از مجموع بازدیدهای نوروزی یاد شده در این مدت، ۶۹هزار و ۲۳۸ نفر از جاذبه‌های مذهبی استان و ۱۳۱هزار و ۷۴۸ نفر از جاذبه‌های تاریخی استان بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011201922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha