جابه‌جایی یک میلیون و ۴۴۰ هزار مسافر با ناوگان ریلی در نوروز/ افزایش ۳ درصدی سفرها نسبت به سال گذشته

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از جابه‌جایی نزدیک به ۱۰ میلیون مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: از این تعداد، یک میلیون و ۴۴۰ هزار مسافر از ناوگان ریلی استفاده کرده اند.

سید کمال هادیان فر در گفت‌وگو با میراث‌آریا درباره ظرفیت توزیع و قیمت بلیت قطار در نوروز گفت: وضعیت توزیع بلیت قطار در پیک سفرهای نوروزی به نحوی بود که  ۷۰ درصد به صورت برنامه ای و ۳۰ درصد برای مسافرانی که در شرایط خاص نیازمند سفر ناگهانی بودند، قرار گرفت.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی افزود: در سال جاری و سال آینده شاهد افزایش تعداد ناوگان مسافری ریلی در کشور خواهیم بود.

او با بیان اینکه از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ نزدیک به ۱۰ میلیون مسافر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده اند، گفت: از این تعداد، یک میلیون و ۴۴۰ هزار مسافر از ناوگان ریلی استفاده کرده اند.

او افزود: روزانه ۸۰ قطار از مبدا و یا به مقصد شهر مشهد مقدس سیر دارند و از این بابت بیشترین تعداد قطارها به مقصد استان خراسان رضوی در حرکت هستند.

هادیان فر با اشاره به پیش‌بینی افزایش ۳ تا ۵ درصدی سفرها در نوروز امسال یادآور شد: تا پایان طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳، ۶ روز باقی مانده است و تا کنون افزایش ۳ درصدی سفرها را شاهد هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011201958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha