هر روز شاهد خبرهای خوب در گردشکری لرستان هستیم

دبیر ستاد اجرایی سفر کشور و مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گفت: خوشبختانه هر روز شاهد اتفاقات خوب در حوزه گردشگری لرستان هستیم.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، مصطفی فاطمی روز یکشنبه ۱۲ فروردین ماه در جریان سفر به خرم‌آباد و بازدید از قلعه فلک‌الافلاک ضمن تقدیر از مردم لرستان و خرم‌آباد به دلیل همراهی و مهمان‌نوازی از مهمانان نوروزی اظهار کرد: قلعه فلک‌الافلاک در روزهای اخیر به عنوان یکی از پنج اثر پربازدید کشور میزبان گردشگران بوده است. 

دبیر ستاد اجرایی سفر کشور اضافه کرد: در سال جاری علاوه بر معرفی آثار گردشگری و جاذبه‌های تاریخی اعضای ستاد هماهنگی سفر هماهنگی بین بخشی توانسته‌اند به این مهم دست یابند. 

او افزود: رویکرد جدیدی در شهر و استان لرستان ایجاد شده و با ارسال پرونده قلعه فلک‌الافلاک برای ثبت جهانی، نگاه ویژه‌ای برای گردشگری لرستان ایجاد شده است. 

فاطمی گفت: گردشگری لرستان در دوره جدید مدیریت و با همت همکاران میراث‌فرهنگی، برنامه‌های جدیدی داشته و کاندیداتوری روستای بیشه برای ثبت جهانی می‌تواند اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزند. 

دبیر ستاد اجرایی سفر کشور خاطرنشان کرد: روستای گردشگری بیشه در صورت ثبت جهانی به عنوان دومین روستای کشور در فهرست ثبت جهانی است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403011201980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha