سامان‌دهی نمازخانه‌های بین‌راهی شازند برای خدمات‌رسانی بهتر به گردشگران

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شازند بر لزوم سامان‌دهی اماکن عمومی به‌ویژه نمازخانه‌های بین‌راهی برای خدمات‌دهی بهتر به گردشگران تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، محمد اتابکی ۱۲ فروردین ماه ۱۴٠۳ گفت: گشت مشترک نظارتی با حضور صفری رئیس اداره تعزیرات، مرادی کارشناس اداره صمت، علیمحمدی کارشناس شبکه بهداشت، باقری و نان‌بده کارشناسان اداره هلال احمر شهرستان از نمازخانه‌های مجتمع‌های بین‌راهی و تاسیسات گردشگری بر نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، رعایت بهداشت‌محیط و نظافت سرویس‌های بهداشتی انجام شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شازند افزود: غبارروبی و نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی نمازخانه‌های بین‌راهی، بازبودن مستمر در نمازخانه‌ها، حضور متصدی نمازخانه در محل، توجه به گرمایش و سرمایش نمازخانه‌ها، معطر بودن فضای نمازخانه‌ها و… مواردی است که رعایت آن‌ها در این اماکن الزامی است.

او گفت: اماکن عمومی از جمله نمازخانه‌های بین‌راهی به‌نوعی نشان‌دهنده سطح فرهنگ استان برای پذیرایی از مسافران است و با توجه به اهمیت این موضوع، سامان‌دهی این اماکن باید به‌صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

اتابکی ادامه داد: در این طرح به صورت دوره‌ای سرویس بهداشتی جایگاه‌های سوخت، رستوران‌های بین‌راهی، مجتمع‌های خدماتی و پارک‌های حاشیه جاده بازدید می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011302021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha