کاشت ۱۱۰ نهال در ایام شهادت امام علی(ع) در زاهدان  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی ابن ابیطالب(ع) و ترویج سنت حسنه کاشت درخت تعدادی نهال سبز در زاهدان کاشته شد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، محمدهادی طهرانی‌مقدم ۱۳ فروردین ماه اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت امام علی(ع) و در راستای ترویج سنت حسنه کاشت درخت، در ایام لیالی قدر تعداد ۱۱۰عدد نهال سبز به نیت امیرالمومنین در پارک ملت زاهدان کاشته شد.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به آموزه‌های دین مبین اسلام و اینکه حضرت علی(ع) در بخشی از دوران حیات خود بالغ بر ۶۰هزار نخل کاشتند در روز سیزده فروردین‌ماه ۱۱۰ نهال در پارک ملت زاهدان که یکی از شلوغ‌ترین پارک های شهر است کاشته شد تا عموم مردم از این نعمت و فضای سبز استفاده کنند.  

به گفته طهرانی‌مقدم، این اقدام حسنه و پسندیده همزمان توسط ستادهای خدمات سفر در سایر شهرستان‌های استان نیز انجام و به نیت امام علی(ع) تعدادی نهال کاشته شد.  

او تاکید کرد: این تعداد نهال در شهرستان زاهدان به صورت مشترک میان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، شهرداری زاهدان و اداره کل منابع‌طبیعی انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011302024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha