شهرداری بروجن در بوستان‌های شهر به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی کرد

فرماندار بروجن گفت: نیروهای شهرداری در تمامی بوستان‌های این شهر به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات‌رسانی کردند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، فتاح کرمی روز دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در بازدید از سطح شهر بروجن تأکید کرد: تمامی بوستان‌های این شهر در روز طبیعت باز و خدمات‌رسانی به مردم، مسافران و گردشگران نوروزی در حال انجام بود.

فرماندار بروجن افزود: البته با توجه به ماه رمضان و شهادت حضرت علی (ع) شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی نسبت به رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت این ایام اقدام و همکاری کردند.

او تصریح کرد: خدمات‌رسانی به مردم، مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به شهرستان بروجن در بوستان‌های این شهر بعد از افطار هم ادامه دارد.

کرمی یادآور شد: تمامی کارگران و نیروهای خدمات شهری شهرداری بروجن از امروز صبح در بوستان‌ها و محله‌ها مستقر شدند و خدمت‌رسانی برای انجام نظافت و پاک‌سازی را آغاز کردند.

فرماندار بروجن اضافه کرد: شهرداری این شهر همچنین کیسه‌های مخصوص را برای جمع‌آوری زباله‌های مردم، مسافران و گردشگران در بوستان‌ها توزیع کرد که اقدام شایسته‌ای در راستای حفاظت محیط زیست بود.

خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در تفرجگاه‌های شهرستان بروجن در روز طبیعت مطلوب بود

او همچنین در بازدید از روند خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی ورودی در سیاسرد بروجن تأکید کرد: همزمان با ۱۳ فروردین‌ماه و روز طبیعت خدمات قابل‌توجهی به گردشگران ارائه شد.

کرمی افزود: مسئولان شهرستان بروجن به‌ویژه اعضای ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر شهرستان در تعطیلات نوروز تمامی تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این شهرستان انجام دادند.

فرماندار بروجن تصریح کرد: قرارگیری شهرستان بروجن در مسیر ارتباطی استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور باعث شده تا مسافران و گردشگران فراوانی به‌ویژه در نوروز به این شهرستان سفر کنند.

او یادآور شد: زیرساخت‌های گردشگری شهرستان بروجن در وضعیت مطلوبی قرار دارد و این شهرستان در طول سال آمادگی میزبانی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی را دارد.

طرح «سلامت رمضان، سلامت نوروزی» در شهرستان بروجن خدمات مطلوبی به مسافران نوروزی ارائه داد

کرمی در بازدید از نوروزگاه ورودی بروجن نیز تأکید کرد: در این طرح مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، واحدهای بهداشت محیط و حرفه‌ای، واحد مبارزه و پیشگیری از بیماری‌ها و اورژانس پیش‌بیمارستانی خدمات قابل‌توجهی به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه کردند.

فرماندار بروجن افزود: با اجرای این طرح ۲۵۲ نفر از مردم، مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این شهرستان از سوی پزشکان مراکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی معاینه و درمان شدند.

او تصریح کرد: در نوروز امسال ۲۰ بازدید از سوی کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای انجام و دو مورد اخطار صادر شد.

کرمی بیان کرد: روند خدمات‌رسانی کادر بهداشت و درمان شهرستان بروجن به مردم، مسافران و گردشگران نوروزی مطلوب بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011302042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha