انجام ۴۰۶ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری خراسان شمالی

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌ها خراسان شمالی از انجام ۴۰۶ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان توسط کارشناسان این اداره‌کل در طرح نوروزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان شمالی، ابوالفضل اسماعیلی با اعلام این خبر بیان کرد: از روز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت پایان روز ۱۳ فروردین‌ماه سال جاری تعداد ۴۰۶ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان مانند، مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی توسط کارشناسان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اجرایی شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌ها خراسان شمالی افزود: این تعداد بازدیدها، مربوط به بازدید از مراکز اقامتی، بازدید از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی و همچنین مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی استان است.

او گفت: این بازدیدها منجر به ارائه ۴۲ فقره تذکر، ۸ فقره اخطار کتبی و ۲۲ فقره تشویق به تأسیسات گردشگری شده است.

اسماعیلی ادامه داد: نظارت‌ها بر تأسیسات گردشگری در این شهرستان باهدف اجرای کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، رعایت نرخ‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، بررسی نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه برای فراهم‌آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و زائران به‌صورت مداوم انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011402094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha