حدود ۳میلیون‌ نفر شب اقامت و بازدید بیش از ۴میلیون و ۹۷۲هزار نفر از روستاهای مازندران

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با اشاره به بازدید ۴میلیون و ۹۷۲هزار و ۶۵ نفر از روستاهای مازندران اظهار کرد: اقامت ۲ میلیون و ۵۶۴هزار و ۶۹۹ نفر شب در روستاهای استان به ثبت رسید.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، علی‌اصغر احمدی امروز سه‌شنبه چهاردهم فروردین ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران بازدید مسافران و گردشگران در روستاهای استان را از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری ۴میلیون و ۹۷۲هزار و ۶۵ نفر و ۲میلیون و ۵۶۴هزار و ۶۹۹ نفر شب اقامت اعلام کرد. 

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: بخش دالخانی رامسر ، نشتا تنکابن، سلمانشهر و کلاردشت و بخش مرکزی نوشهر به ترتیب بیشترین میزان مسافر و همچنین بخش تالارپی و مرکزی سیمرغ کمترین میزان بازدیدکننده را داشت.

او افزود: با توجه به تاکید استاندار مازندران ۱۲ نفر به عنوان بازرس استانداری مامور به نظارت بر تمامی موضوعات مرتبط با خدمات سفر اعم از پسماند، خدمات رفاهی، زیرساخت جاده‌ها به صورت شبانه‌روزی شدند و در صورت بروز و مشاهده مشکل و کاستی‌ها به صورت آنی با هماهنگی با فرمانداران و بخشداران محترم اقدام فوری صورت گرفت.

احمدی تصریح کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی با شروع ماه مبارک رمضان و بروز سرما و برودت هوا از اواخر اسفند ماه و مصادف شدن اواخر تعطیلات نوروز و روز طبیعت با شب‌های قدر ۲۵درصد بازدید کننده و ۲۳درصدی مسافران اقامتی در سطح استان کاهش داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011402132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha