۳۲۷ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و خدماتی لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از ۳۲۷ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین راهی استان در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ماه گفت: این تعداد بازدید نظارتی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین جاری در سطح استان انجام شده است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: از این تعداد ۲۲۳ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، ۷۶ مورد بازدید از رستوران‌ها و مراکز بین راهی و یک مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی بوده است. 

او اضافه کرد: با نظارت‌های انجام شده در این مدت ۲۳ اخطار کتبی شامل ۱۳ مرکز اقامتی و ۱۰ مرکز پذیرایی و همچنین دو مورد تشویق از دفاتر خدماتی و مراکز پذیرایی صادر شده است.  

حسن‌پور با اشاره به صدور دو مورد اخطار کتبی برای مراکز اقامتی متخلف نیز اظهار کرد: بازدیدهای نظارتی سال جاری با هدف خدمات‌رسانی به مردم و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی انجام شده که خوشبختانه در مدت یاد شده هیچ‌گونه شکایتی در لرستان به ثبت نرسیده است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403011402153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha