تردد بیش از ۸ میلیون خودرو در جاده‌های لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: در طرح نوروزی آمار تردد خودروها در جاده‌های ارتباطی استان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری، ۸میلیون و هزار و ۱۲۸ دستگاه به ثبت رسیده است.

به گزارش میراث آریا، مرتضی شیروانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، به تعداد تردد وسایل‌نقلیه در طرح نوروزی از محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: متوسط تردد بین استانی در جاده‌های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی (از تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳) تردد ۸میلیون و هزار و ۱۲۸ وسیله نقلیه به‌وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده است.

او اضافه‌ کرد: این تعداد تردد نسبت به‌ مدت مشابه سال گذشته با ۸میلیون و ۴۱۰هزار و ۱۲۶ تردد، ۵درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان با بیان اینکه در روز طبیعت تردد ۴۴۵هزار و ۱۸۵ خودرو در جاده‌های استان ثبت شده‌است، افزود: ۴۹هزار و ۲۹۶ تردد در محورهای ورودی استان و ۵۴هزار و ۳۸۰ تردد در محورهای خروجی استان ثبت شده‌ است. 

شیروانی در انتها تصریح‌ کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل‌ نقلیه در هجدهمین روز طرح نوروزی به‌ ترتیب مربوط به محور پل‌دختر _خرم آباد (چم انجیر) با ۲۹هزار و ۷۰۹ و محور سه راهی چالانچولان_خرم‌آباد ۲۴هزار و ۵۷۵ تردد است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011502190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha