یزد، از مقاصد محبوب گردشگری در نوروز ۱۴۰۳

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: اسکان گردشگران نوروزی در اقامتگاه‌های رسمی یزد، نوروز امسال با افزایش ۵ درصدی همراه بوده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، محمد رستگاری گفت: اسکان مسافران نوروزی در استان یزد تا ۱۴ فروردین‌ماه، بیش از ۴۹۱ هزار نفر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: این آمار، اسکان گردشگران در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی است و جدای از اسکان مسافران در پارک‌ها و بوستان‌های استان یزد است.

او به بازدید گردشگران از اماکن گردشگری اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز بیش از ۳۶۸ هزار نفر از اماکن گردشگری استان یزد بازدید کرده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد افزایش داشته است.

رستگاری گفت: بافت تاریخی، میدان امیرچقماق، مسجد جامع و باغ دولت‌آباد از اماکن گردشگری است که بیشتر موردتوجه گردشگران در سفر به یزد قرارگرفته است.

فضاسازی بافت تاریخی و اماکن گردشگری یزد و ویژه‌برنامه‌های نوروزی تا عید سعید فطر در شهر یزد ادامه دارد تا همچنان پذیرای گردشگران در بهار 1403 باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011602243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha