بیشترین تصادفات در تعطیلات نوروز در ساعت ۱۶ الی ۲۰ اتفاق افتاد/ تمهیدات لازم برای تعطیلات عید فطر

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: بیشترین تصادفات در ساعت ۱۶ الی ۲۰ اتفاق می‌افتد که در این باره باید برنامه‌ریزی بهتری انجام داد تا شاهد کاهش تصادف‌ها باشیم.

سرهنگ سیروس حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا، اظهار کرد: تقویت فرهنگ رانندگی و رعایت ضوابط و مقررات راهنمایی و رانندگی از موضوعاتی است که باید به آن توجه بیشتری داشت.

او افزود: در نوروز امسال البته شاهد کاهش تصادفات رانندگی و کاهش فوتی‌های جاده‌ای بودیم با این حال فرهنگ‌سازی در این باره ضروری است چرا که حتی فوت یک نفر هم غم‌انگیز است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: بیشترین تصادفات در ۶۰ کیلومتری شهرها و بین ساعت ۱۶ تا ۲۰ اتفاق افتاده و باید در این باره فرهنگ‌سازی بیشتری انجام داد. البته خوشبختانه پویش‌های خوبی در این‌باره انجام شده که جواب هم داده اما نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

سرهنگ حسن‌زاده اضافه کرد: موج دوم سفرهای نوروزی نیز به پایان رسیده و تقریبا تمامی مسافران و گردشگران به شهرهای خود بازگشته‌اند با این حال با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید فطر، پیش‌بینی می‌شود در پایان هفته آینده با موج جدیدی از سفر روبه رو خواهیم شد.

او خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم از سوی پلیس راهور برای تعطیلات عید فطر اندیشیده شده و آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران در تعطیلات عید فطر هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011702315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha