گردشگری سلامت در شهرستان‌مرزی خواف توسعه می‌یابد

نماینده منتخب مردم خواف و رشتخوار در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه گردشگری سلامت به‌عنوان یک نیاز مهم منطقه در اولویت برنامه‌های شهرستان مرزی خواف قرار خواهد گرفت.

به‌گزارش میراث‌آریا، امیر توکلی رودی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان خواف با توجه به همجواری و مرز مشترک با کشور افغانستان قابلیت تبدیل به مقصد گردشگری سلامت این کشور را دارد که با ایجاد شهرک سلامت بستر این موضوع فراهم می‌ شود.

او تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی، تامین اجتماعی و صنایع معدنی منطقه‌ در مقوله گردشگری سلامت موجب هم‌افزایی و توسعه کمی و کیفی فعالیتهای این بخش می‌شود.

نماینده منتخب مردم خواف و رشتخوار ادامه داد: با ایجاد شهرک سلامت و با توجه به زیرساخت‌های درمانی موجود خواف تبدیل به مقصد گردشگری سلامت افغانستان خواهد شد.

او گفت:‌ خواف از ظرفیت‌های زیادی در حوزه آموزش بهداشت و درمان برخوردار بوده و سرآمد نخبه‌پروری در این بخش است و بر این اساس ارتقاء نیافتن مجتمع آموزش عالی سلامت این شهرستان دغدغه‌ای به جا است و باید با رفع مشکلات موجود از همه ظرفیت ها در این زمینه بهره گرفت.

توکلی رودی از نخبگان و صاحب نظران در حیطه بهداشت و درمان خواست با همدلی، همکاری و مطالعات تخصصی در جهت بهبود حداکثری وضعیت موجود و رفع کاستی‌های گردشگری سلامت و ارتقای مجتمع آموزش عالی سلامت به روش‌های نوین قدم بردارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011802335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha