آغاز به کار نمایشگاه قرآن و عترت سیستان و بلوچستان با حضور فعال صنعتگران 

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از آغاز به کار دوازدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت استان با مشارکت صنعتگران این اداره کل خبر داد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، علیرضا شه‌بخش ۱۸ فروردین ماه اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه قرآنی سیستان و بلوچستان از روز گذشته 17 فروردین ماه فعالیت خود را آغاز کرده است و به مدت ۶ روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی زاهدان برگزاری می‌شود. 

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: بازدید این نمایشگاه برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و عصرها می‌توانند به مجتمع فرهنگی ارشاد واقع در بولوار خرمشهر زاهدان مراجعه کنند. 

او ادامه داد: این نمایشگاه در بخش کتاب و نرم افزارهای قرآنی، پوشاک حجاب و عفاف، کودک ونوجوان، آثار تجسمی وخوشنویسی قرآنی، بخش نمایشگاهی آزادی زن در دواندیشه و نسخ خطی قرآنی در معرض عموم قرار گرفته است.  

به گفته شه‌بخش، یکی از بخش‌های ویژه این نمایشگاه راه‌اندازی غرفه‌های صنایع‌دستی است که با مشارکت خوب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ورودی این نمایشگاه دایر شده و صنعتگران نسبت به معرفی و عرضه آثار خود اقدام می‌کنند.  

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارگاه‌های مختلف از جمله هنرهای تجسمی و خوشنویسی و آموزش در بخش کودک ونوجوان در این نمایشگاه دایر است. 

او گفت: این نمایشگاه با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان دایر شده که هر شب از ساعت ۱۹ الی ۲۲ آماده میزبانی از علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011802375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha