تشکیل جلسه ستاد خدمات سفر مشگین‌شهر با موضوع تعطیلات عید فطر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: مشگین‌شهر از مقاصد مهم گردشگری در استان و کشور است و انتظار می‌رود در تعطیلات عیدفطر با استقبال گسترده گردشگران مواجه شود.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب عصر روز شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان مشگین‌شهر که با حضور فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزار شد، گفت: شهرستان مشگین‌شهر به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در استان و کشور همواره مورد توجه گردشگران بوده و انتظار می‌رود در تعطیلات عید فطر نیز گردشگران بسیاری این شهرستان را برای سفر انتخاب کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: مجموعه‌های گردشگری شهرستان آماده پذیرایی از گردشگران هستند و جشن‌ها و برنامه‌های مختلفی برای این ایام تدارک دیده شده است که می‌تواند لحظات خوبی را برای گردشگران رقم بزند.

او تاکید کرد: لازم است که از سوی دستگاه‌های مرتبط شهرستان پویش‌هایی برای پاک‌سازی محیط و نظافت ورودی‌های شهر ایجاد شود و تابلوهای دسترسی مناطق گردشگری و تابلوهای راهنمایی و رانندگی به روزرسانی شود.

شهرام محمدی فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز در این جلسه گفت: هماهنگی‌های لازم برای تعطیلات عید فطر در شهرستان انجام شده و اقدامات لازم برای تامین اقلام مورد نیاز، آماده‌سازی مجموعه‌ها و گرامیداشت عید فطر انجام شده است تا شرایط خوبی برای گردشگران ورودی به شهرستان وجود داشته باشد.

او افزود: از هموطنان دعوت می‌کنیم مشگین‌شهر را برای سفر در بهار و تابستان به ویژه تعطیلات عید فطر انتخاب کنند و در همین راستا بازدید از مراکز و مجموعه‌های گردشگری توسط اداره میراث‌فرهنگی شهرستان به صورت مستمر انجام می‌شود تا میزبان شایسته‌ای برای گردشگران باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011902417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha