جابه‌جایی بیش از ۱۲۷هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل‌ونقل عمومی لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: در پایان طرح نوروزی ۱۲۷هزار و ۵۴۳ نفر با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش میراث آریا، مرتضی شیروانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اظهار کرد: در پایان سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، ۱۲۷هزار و ۵۴۳ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تعداد ۱۳۰هزار و ۹۱۰ مسافر ۲/۵درصد کاهش داشته است.

او ادامه داد: این تعداد مسافر از طریق ۱۳هزار و ۶۷۵ سفر با ناوگان عمومی و از مبدا استان به مناطق مختلف جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۹درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان اضافه کرد: از این تعداد مسافر  ۵۰هزار و ۹۲۶ مسافر با ناوگان اتوبوس، ۵۱هزار و ۱۸۱ مسافر با ناوگان مینی بوس و ۲۵هزار و ۴۳۶ مسافر با ناوگان سواری کرایه جابه‌جا شده‌اند.

شیروانی در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان هستند و مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی می‌توانند شکایات خود را با این سامانه مطرح کنند.    

انتهای پیام/

کد خبر 1403011902423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha