برگزاری و حضور هنرمندان سمنان در ۵۳ نمایشگاه صنایع‌دستی در سال ۱۴۰۲

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از برگزاری و حضور هنرمندان استان سمنان در ۵۳ نمایشگاه صنایع‌دستی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سمانه سلطانی‌پور روز یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ گفت: سال گذشته ۴۴ نمایشگاه صنایع‌دستی در استان سمنان برگزار و هنرمندان این استان در ۹ نمایشگاه صنایع‌دستی سراسری دیگر استان‌های کشور شرکت کردند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بابیان اینکه در سال ۱۴۰۲ صنایع‌دستی استان سمنان در ۵۱۷ غرفه نمایشگاهی عرضه‌شده است، افزود: هنرمندان صنایع‌دستی استان به‌منظور بازاریابی، فروش و معرفی صنایع‌دستی استان سمنان در ۴۸۸ غرفه‌ در استان سمنان و ۲۹ غرفه در نمایشگاه‌های سراسری صنایع‌دستی شامل دو غرفه در شهر شیراز، سه غرفه در شهر سیرجان، سه غرفه در شهر بیرجند، چهار غرفه در شهر گرگان، سه غرفه در شهر تبریز، چهار غرفه در شهر همدان، پنج غرفه در شهر یزد، دو غرفه در شهر اصفهان و سه غرفه در شهر تهران شرکت کردند.

سمانه سلطانی پور افزود: در سال گذشته در نمایشگاه‌های برپاشده ۲۸۴هزار و ۱۰۰ نفر از غرفه‌های صنایع‌دستی استان سمنان بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011902445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha