حضور پررنگ تشکل‌ها و فعالان گردشگری در رونق گردشگری نوروزی همدان

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: امسال تشکل‌های مردم نهاد، فعالان و علاقه مندان به حوزه گردشگری در پایتخت تاریخ و تمدن به صورت پررنگ در راستای معرفی همدان به گردشگران حضور پیدا کردند.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، محسن معصوم علیزاده گفت: انجمن‌های مردمی دوستدار میراث‌فرهنگی دارای توانمندی‌های ارزشمندی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری هستند که باید از این توان به نحو شایسته‌ای بهره برد.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان افزود: در نوروز امسال به همت گروه هنری آریا با همکاری پایگاه خبری شهربان‌پرس، صفحه خاطره‌بازی، انجمن شاهنامه‌خوانی چکاد، هفته‌نامه همدان‌نامه و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان تورهای پیاده‌روی و نمایش پرفورمنس در اماکن گردشگری همدان برای گردشگران نوروزی به اجرا درآمد که با استقبال روبرو شد.

او ضمن قدردانی از این فعالیت اظهار کرد: با همکاری این گروه فعال در نوروز امسال ۹ مسیر گردشگری شهری به صورت پیاده طراحی شده که گردشگران در این تورها از جاذبه‌های کمتر دیده شده شهر بازدید کردند.

علیزاده در پایان گفت: گردشگری شهر همدان ظرفیت‌های بسیاری دارد که کمتر به آنها پرداخته شده است و باید از روش‌های مختلف و با استفاده از تمام ظرفیت و تجربیات برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان بهره گرفت که خوشبختانه در دو سال گذشته با شعار «همدان شهر قصه‌ها» این گروه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012002489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha