جلسه بررسی وضعیت انجمن‌های تاسیسات گردشگری استان مرکزی برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از جلسه بررسی وضعیت و مشکلات انجمن‌های حرفه‌ای تاسیسات گردشگری در این استان خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، این جلسه روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴٠۳ با حضور مدیرکل، معاون گردشگری و سرمایه گذاری، سمیعی رئیس انجمن حرفه‌ای هتلداران، حاج‌علی رئیس انجمن حرفه‌ای اقامتگاهای بوم‌گردی و قربانی رئیس انجمن راهنمایان گردشگری و سایر فعالان تاسیسات گردشگری در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی ضمن خیرمقدم به حاضران در جلسه، زیرساخت سخت و نرم صنعت گردشگری استان را توصیف و متذکر شد: در کلیه تاسیسات گردشگری تحت پوشش این اداره‌کل و راهنمایان گردشگری دارای کارت، رعایت شعائر دینی خصوصا حجاب و عفاف و شئونات اسلامی باید رعایت شود.

او در ادامه گفت: سامان‌دهی فعالیت واحدهای غیر مجاز در حوزه گردشگری را با کمک نهادهای مسئول پیگیری و به نتیجه خواهیم رساند و برنامه‌ریزی لازم نسبت به شناسایی و معرفی ظرفیت‌های استان و برگزاری رویدادها با همکاری انجمن حرفه‌ای تاسیسات گردشگری در سال جاری انجام شود. 

مرادی بیان کرد: تورهای آشناسازی و معرفی استان برای اصحاب رسانه و افراد تاثیرگذار به منظور شناسایی هر چه بیشتر ظرفیت‌های استان در دستور کار اداره‌کل قرار گرفته و لازم است هر فصل، جلسه با عوامل اجرایی صنعت گردشگری استان برگزار تا همفکری لازم انجام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: برنامه‌ریزی و تعیین تقویم ثابت برای برگزاری نمایشگاه تخصصی گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی پیشنهاد می‌شود تا صنعت گردشگری استان جانی تازه بگیرد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403012002512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha