جابه‌جایی بیش از ۱۲۹ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از جابه‌جایی افزون بر ۱۲۹ هزار و ۹۰۰مسافر طی ایام نوروز ۱۴۰۳ در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش میراث آریا، تیمور باقری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، گفت: در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۳، ۱۲۹ هزار و ۹۷۲ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری در استان جابه‌جا شدند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش در تعداد سفر را داشته است.

باقری افزود: در ایام تعطیلات نوروزی ۱۲۹ هزار و ۹۷۲ مسافر در قالب ۱۶ هزار و ۲۸۹ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری این استان جابه‌جا شده‌اند. 

او ادامه‌ داد: از مجموع سفرهای نوروزی، ۵۱ درصد درون استانی و ۴۹ درصد نیز به مقصد برون استانی بوده است. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: از این تعداد مسافر ۱۰۸ هزار و ۲۸۸ مسافر با اتوبوس، ۳۷۱۹ مسافر با مینی‌بوس و ۱۷ هزار و ۹۶۵ مسافر نیز توسط سواری جابه‌جا شده‌اند.

باقری در انتها یادآور شد: مجموع مسافرین وارد شده به حوزه شمال استان در این مدت ۸۷ هزار و ۷۴۹ نفر و مجموع مسافر خارج شده از حوزه شمال استان ۶۳ هزار و ۵۱۱ نفر بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012102543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha