کاهش ۱۶درصدی تصادفات نوروزی و ثبت ۲۳میلیون تردد در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌ شرقی ضمن اشاره به تردد ۲۳میلیون وسیله‌ نقلیه در استان، از کاهش ۱۶درصدی حوادث و تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز سال جاری خبر داد.

به گزارش میراث آریا، اوروجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌ شرقی، ضمن اشاره به تردد ۲۳ میلیون وسیله نقلیه در استان، از کاهش ۱۶ درصدی حوادث و تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز سال جاری خبر داد.

علیزاده ضمن اعلام این خبر گفت: با تلاش شبانه‌روزی عوامل راهداری استان، طی اجرای طرح نوروزی تعداد ۱۴۲۰ تصادف جاده‌ای در استان گزارش شده است که نسبت به نوروز سال گذشته با ۱۶۷۸ مورد تصادف کاهش ۱۶درصدی تصادفات جاده‌ای رقم خورده‌ است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی ادامه‌ داد: ۲۳میلیون تردد وسیله نقلیه از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین سال جاری به ثبت رسیده است که حاکی از کاهش یک درصدی ترددها در استان نسبت به سال گذاشته‌است.

او در انتها تصریح‌ کرد: فوتی‌های تصادفات جاده‌ای استان در ایام نوروز سال جاری ۲۰ نفر و تعداد مجروحین ۵۶۲ نفر گزارش شده است که به‌ترتیب ۲۶ و ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.  

انتهای پیام/

کد خبر 1403012102549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha