نزدیک به ۳۸۰ هزار نفر از جاذبه‌های دریایی استان خوزستان بازدید کردند

نزدیک به ۳۸۰ هزار نفر از مهمانان نوروزی و گردشگران تا پایان تعطیلات نوروزی از جاذبه‌های دریایی استان خوزستان بهره‌مند شدند.

به گزارش میراث آریا، به‌ دنبال استقبال مهمانان نوروزی و گردشگران دریایی از جاذبه‌های دریایی و ساحلی بنادر خوزستان که با تمهیدات و اقدامات این اداره کل ایمن‌سازی و مهیا شده‌ است، در حدود ۳۸۰ هزار نفر از گردشگاه‌های دریایی ماهشهر، بندرامام خمینی (ره)، آبادان و خرمشهر بهره‌مند شدند.

استقرار تیم‌های امداد و نجات دریایی در گردشگاه‌های دریایی در پارک ساحلی بندر امام خمینی (ره) و مجیدیه ماهشهر به تعداد ٩١ ناظر و همچنین استقرار ٧ فروند شناور ناجی و ٧ فروند شناور همیار ناجی، نیروهای ناجیان غریق اداره کل در تمام مدت فعالیت قایق‌های تفریحی در محل‌های گردشگری دریایی مجاز و توزیع ۱۵۰۰ عدد جلیقه و حلقه‌ نجات بین قایق‌های گردشگری دریایی از اهم این اقدامات برای ارتقا ایمنی گردشگاه‌های دریایی در ایام تعطیلات نوروزی بوده است.

یادآور می‌شود در کنار این اقدامات برای ارتقا ایمنی گردشگری دریایی، در مبادی ورودی مجتمع بندری امام‌خمینی (ره) نیز، با برپایی ستاد استقبال از مهمانان نوروزی، ارائه بسته‌های فرهنگی نوروزی، بیش از ۳۲ هزار نفر طی مدت یاد شده از جاذبه‌ها و تأسیسات بندری این بندر بزرگ تجاری کشور بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012102552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha